fredag - skittrött !

godmorgon !
klockan är 8 och jag är klar för skolan efter många om och men, höll inte på o ta mig upp ur sängen, men en dusch på de så va ja igång ! eller... ögonlockena är tunga men dom är ju uppe iaf ;) , hehe ! igår va vi i salongen hela dagen, och höll på med permanent, det säger en hel del av min trötthet idag, sen va ja ner på stan en sväng med M , sen drog ja hem , åt lasagne, och sen la ja mig i sängen o tog det lugnt. sen när ja skulle gå upp för att byta om för träning insåg ja att ja fått tillbaka min träningsvärk ! fyy a , sen drog ja iväg på träning o mötte upp Josefine på bussen :) , sen drog vi dit o ja trodde vi hade åkt för långt för vi va så inne i o snacka ;) haha! men de hade vi som tur va inte. sen blev de träning, till halv 11 eller 11 eller när de va. sjukt trött ! sen fick vi skjuts in till stan av en snäll mamma :) , sen blev de dusch, sängen, och fika, höhö ! sen somnade ja ganska direkt ! kanske en bra idé o träna 10 på kvällen, somna ju som en stock ! , men har dock tungt o kliva upp på morgonen.
men det reflekterade iaf till att ja åt frukost idag, (vilket inte händer ofta!) så nu är ja en ganska stolt frukostätare ;) Haha!
men nu är klockan snart 10 över 8 så det är snart dax att bege sig till skolan, sen tro ja att ja stanna i stan i helgen om ja inte få nå ryck o far hem idag. men lär ja ju inte få, för ja lär ju gå hem o sova efter skolan, slutar typ 11 nån gång idag :) SKÖNT !
såå, och vad ni itne fått veta är att ja köpt en ny telefon, och jag är förälskad i den! speciellt smssignalen ! heheee ;) HAHA ! :D så jävla grym !
ah , nu ska ja ta på mig ytterkläder o skor o shit o dra iväg på skolan !
och ikväll ska ja kolla på let´s dance och kanske köpa lite glass idag(A)´ihih
ne nu ska ja tralla iväg på skolan!
hejsvejs :)



min eviga kärlek! what ever happens. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0