jag annsofie brorsson, hatar matte!

hej, det är onsdag.
igår vare skola, och sen träning, som de gick huuur värdelöst som hälst på. men de är väl ba gilla läget. IDAG, hade vi matte, och för första gången så jobbade ja klart, (tack vare rebecka) som va så snäll och hjälpte mig, ha aldrig försökt så mkt hlr. men ändå. jävla skitmatte säger ja bara! känns som ja måste ge mig fan på att ja ska klara den där jävla matten snart, hade gjort det för länge sen om ja inte trott att de skulle gå så mkt bättre än va de ha gjort, (vilket gjort mig less) , tack så jäävla mkt niklas! hm...

aja, ikv ha ja blive bortbjuden till Pia, Ralf och Lo på middag , tacos :) och.. nuuu, ska ja plugga matte! JIPPIE :D ..

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0