onsdag!

godagens!:)
klockan är 6, jag är trött :) för, jag har pluggat matte som en mattenörd idag! först hade ja mattelektion i 3 timmar... skitkuul!!!! eller? kanske inte nej. sen så åt ja o Lina lunch på skolan, kycklingsallad :) , sen snacka ja me Magnus o Richarc ett tag :) och sen kom L tillbaka, så då gick vi upp på stödet. och jag fick faktiskt endel gjort! kändes de som iaf x) haha! sen så gick vi ner till henke och jonas, va ganska mkt roligare ;) hehehe ! sen så satt vi o snacka en brastund, och sen gick ja hit(lägenheten), och har städat. och nu ligger ja i sängen o fundera lite!

äre värt att bry sig?
äre värt att satsa?
eller ska ja ba skita i det?
det är ju frågan de ;)

meen, nu ha ja inte så mkt mer o säga, förutom att ja ba ska ta de lugnt ikv:) känns skönt! tänkte ta en joggingtur, men eftersom det är så JÄVLA kallt så blev det inte så.

hoppas ni har haft en bra och får en trevlig kväll!:)
HEJS !


det här med matte är ju som sagt inte min grej! ;) hehehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0