stohandlat / städat

goddag!
nu är klockan snart halv 3, och jag ha inte sovit än! :/ huhu. haha, när ja kom hem, så upptäckte ja att säkringen hade gått eller va de heter, så då skulle ja byta sån, (ringde mamma o fråga hur man gjorde) , sen fanns de ingen hemma som ja kunde ta, så då fick ja gå o handla , o då passade ja på att handla upp i kylskåpet med, men det näst viktigaste glömde ja... LIKE ALLWAYS ! skavsårsplåster. inte okej! menmen.. sen när ja äntligen kom hem, (med mina onda ben) , så packade ja upp, sen tog ja o bytte säkringsjäveln, eller bytte 2 st, hehe.. ja är grym ! , sen fungade tydligen inte lampan hlr, så då gatt ja byta lampa, och ja insåg verkligen hur jobbigt det är o va kort.. fick flytta en stol hit o dit. hmhm ! inte okej de hlr ;) hehe. men sen fick ja äntligen till de! och sen tog ja o städade iordning lite, så de inte är så jävla stökigt, sen diskade ja, och nu ska ja kolla på jims värld, och försöka få till filöverförningen till min mobil :)) hoppas att de funka nån gång, fatta inte vad som är problemet nämligen!!! hehe(a)

med det här inser jag att en hel del ingår i att ha eget. MEN, ja som säger alltid : kan själv!

hoppas ni har det bra, vi hörs!:)
hejdå =)

Jaag det här x) haha!½
gammbild!

Kommentarer
Postat av: Williamalida

Nice security code. Does it work?

2011-11-04 @ 13:18:57
URL: http://williamalida.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0