första dagen hemma

sovmorgon, sen gick jag upp och åt en macka, sen hade pappa gjort tårta till oss när vi kom hem, jordgubbstårta, så då åt vi det. sen så klippte ja brorsan som skulle fara iväg till kramfors för jobbvecka. och sen kom sofie, så då fick hon höra om resan! ihii. sen åt vi middag, och sen for jag ner till ida på campingen och snacka skit med henne i flera timmar! och sen for ja hem, och nu ha ja kolla på usa - japan, där japan vann! ojojoj.
nu komma ja snart somna känner jag, imorgon ska ja försöka mig ut på en låång springtur! återstå o se hur de gå.

hoppas ni ha de bra o få en bra dag imorn! :)

-

my heart beats so fast when i think about you,
you make me happy every single time,
i can´t stop think about you,
it didn´t took more than eight days,
you´re inside of my heart.
i can´t help it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0