fredag och shopping !

tjenamoss :)
imorse tog ja sovmorgon, som vanligt. sen så for vi in till åre o skulle handla lite, sluta med en ny skidjacka till mig, fett skön, fett snygg, och fett grymt! det gjorde min dag :D helt nöjd med den. finns inge o klaga på ! den va lite lång i armarna, men de är ju ba för att ja är så kort, med korta armar, så de gå ändå inte o klaga på!;) ihii. tanken på att skolan börja om typ 5 veckor gö mig gråtfärdig! vill inte alls tillbaka dit nu :( känns inge kul alls..
aja, imorgon fyller världens bästa mamma år ! vilket innebär att jag har gjort en smörgåstårta till henne ikv, som hon få till frulle imorgon! en riktigt gooo en en smörgåstårta ha ja gjort ;) och sen ha vi spelat kort resten av kvällen :) vilket har resulterat i att JAG har vunnit typ allt. lät henne vinna nåra gånger för att hon inte skulle bli så ledsen :) så ödmjuk o go ja ! =)
så nu ska ja skypa lite ,sen ska ja krypa ner i sängen och kika på film med mamma :) se klart filmen från igår kanske? vore ju inte så jättedumt ;) igår började vi på och se en film ja, kommer inte ihåg namnet på den xD , aja skitsamma !
iaf imorgon.. ska hon få smörgåstårta, sen ska vi mysa på, och sen till middag ska vi fara iväg på nån resturang och äta middag en fin o goooo middag! komma bli suveränt.

ha inte så mkt mer och säga till er! är tom i huvet, för en stund sen så skulle ja gö nånting och det blev helt fel. skyller på förkylningen! heheee (a)

gonatt på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0