måndag och regn!

idag vaknade jag vid 11, då gick jag in i duschen och sen en kopp te, för att lindra halsen som inte alls må bra! , sen så for ja o mamma ner på byn o fixa lite, och sen for vi till farmor och farfar och sa hej! , sen så for vi hem och åt lunch, och nu är klockan 13.06!
jag ska väl lägga mig o kolla på tv, eller kolla på oth avsnitt! inte helt fel en dag som denna :) , hoppas ni har det kanon min kära vänner!

hejpuss!

-


it´s because of you I smile,
when i accually doesn´t want to,
it´s because of you i get up in the morning with a smile on my lips,
it´s because of you I belive,
before I meet you i didn´t think it was possible,
but now, i do.
i miss you every second of every minute,
and every minute of every hour,
and every hour of every day!

I have ever felt like this before!
it just took eight days for my heart to beat faster and faster.
I just can´t help it.
I wish you were here behind me,
every day.

/only yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0