onsdag!

God kväll!
klockan är nu 22:34, igår vid den här tiden låg ja o sussa ! haha skönt nog ;> , iaf , så idag har vi målat lite, vare o handla lite, och vare på aktion lite , slutade med att hela bagaget var fullt ! de största fyndet skulle ja säga va 16-18 st ölglas för 40 spänn ! inte dåligt de inte ;) , slå deen ni !
nu vänta ja på att min söte pojk ska komma till datorn, så man få se den skönheten idag :) iaf, så ha ja bestämt att efter mitt doktorsbesök nästa vecka ska ja börja träna. STENHÅRT! känner att ja ha väldigt mkt att ta igen, både på magen och på kondition. ojoj.. inte bra inte bra!

aja, nu undra ja om ja ska lira lite kort med mamma i väntan, låter inte helt fel va?! näääe de gjorde ju inte deee va :D ihi. hoppas ni har det kanon! det har jag, förutom att jagi nte kan flyga, vilket jag skulle önska!

hörs, syns, imorgon kära ni! puss o hej!:)


snart på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0