fina lördag :)

jag älskar lördagar! vet inte varför.
men gårdagens planer på idag sprack direkt imorse! , det verklikgen va STORM. kändes det som iaf. så de blev ingen springtur, och det blev inge blommor ! det blev hårfix istället. började med att färga håret på mamma, utväxten på mig, äta lunch, gö slingor på mamma, klippa pappa, klippa mamma, klippt min lugg också ! och toppat håret. känns asskönt :) få se om ja tänker slänga i en hårfärg imorgon, eller om ja ska vänta ett tag ! skulle kännas skönt men vet inte om det är nödvändigt riktigt !
ikväll ha ja sett på blåsningen, och nu se ja på kvällen är din. och 21.30 blire film på femman tro ja de är :)) och nu ligger ja o tokmyser med vovvsingen min !

hoppas ni haft en kanooondag! hörshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0