midsommar/helgen !

Hejsan !
I fredags så va ja först hos ida, med henne och annelie och frida :) , sen for jag och sofie upp till ramselesjön, och hälsa på basse och hans kompisar ! så tillbringade vi kvällen där. mycke trevligt!:)
Igår for vi hem, OOOOPS, glömde berätta att vi tog mitt första dopp igår när vi vakna också, OCH GRYYYYMT KALLT VARE,  för o ta hand om min lilla brutta, och sen for vi till junsele och träffade liiiiinuuuuus!!!! kvällens höjdpunkt :) , sen efter junsele for vi hem till ramselesjön och sa hejdå till basse, björn, adde och robin, som for hem imorse !
sen idag åt vi frukost, och sen så for vi hem till ramsele, in på ica en sväng, och sen skjutsade hon hem mig, och nu sitter ja o kolla på tv och vänta på att soffan ska komma ! för vi ska laga middag, och sen ska vi gö en paj tills mamma och pappa kommer hem ifrån sin kryssning ! guuu så mösigt !

ja hoppas att ni allihopa ha haft en grym helg! själv tacka ja speciellt till syrran, basse, och linus som ha förgyllt min närvaro. ni är bra underbara ni! :) puss på er.


midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0