sköna sommar!

åh vilken underbar dag. klockan är två och dagen är förgylld, jag vaknade halv 9 imorse, insåg att det var väldigt fint väder, så jag tvättade, sen gick ja ut o la mig och sola! så har min dag sett ut till kl 12, då jag slutade tvätta och baaaraaaa solat. (legat ute på balkongen, solat, och kollat på one three hill avsnitt, och druckit ice tee) hur underbart som hälst! tacka vet jag sommaren och solen, det förgyller min dag. enda skillnaden med att inte va hemma, är att man är utan familjen, och alla gudomliga vänner som dra en ut på fotbollsplan dagen lång. saknar er pojkar och flickor!
ni är dom som alltid kommer stanna i mitt hjärta, och ni vet vilka ni är. även ifall jag säger annat till er, så är det ni som stå mig närmast. jag älskar er, trots att jag bett er/dig dra åt helvete några gånger. för du är en idiot, det är exakt vad du är. tydligen ha jag bara vänjt mig nu, och sluta protesterat.
sommaren får mig att tänka på saker, minnen, som jag kanske inte alltid vill tänka på, men som jag gör, jsut när det blir sommar. för det är då, som vi bruka ha det som roligast. det är då våra stunder blir till minnen. bus och skoj, samlat med allvar. det är mellantinget.
som sagt, jag kommer alltid att älska er, jag kanske har släppt er, men inte ifrån mitt hjärta.


SOMMAR ALLTSÅ! fyfan va underbart det är :D alla minnen återuppspelas i mitt huvud, och imorse när jag gick ner för trappen, kändes det nästan som utomlands, ååh va ja längta tillbaka! till allt roligt, och allt bus, och att slippa bry sig. det är nog faktiskt det skönaste med utomlandet. man bara gör !

nej, nu ha ja delat med mig om sommartankar för den här dagen :) hörs kanske sen, eller imorgon, eller dagen därpå. bero allt på ;)

hörshej!:)♥


det var sommar, för 3 år sen, och kärleken var likadan som nu.

Kommentarer
Postat av: annelie

vilken charmig bild! ;)

men jag älskar dig även fast det kanske inte alltid framkommer! I sommar måste vi hitta på något, verkligen! <3

2011-06-10 @ 14:20:12
URL: https://http://thingsyouwant.wordpress.com
Postat av: mor

Jaa så är de gumman ;)minnen är bra även om dom är smärtsamma :`/ vi ska fara bort och inget göra utan bara vaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kramar till min finjänta :DD Mor

2011-06-10 @ 16:00:41
Postat av: annso

visst är den?! ;) haha. vi är ju så jävla snygg...

vi ha ju våra minnen stumpilumpan! det är givet att vi ska!:) älskar dig<3



Mamma : jaa de är väl så! det är ju just det vi ska , vi ska ju göra!:O puss o kram

2011-06-10 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0