SPANIEN !

HELL YEAH !
den 2a juli dra ja o mamma till Spanien, känns sjukt skönt ! så jävla värt o komma iväg och bara leva livet en stund. i hela två veckor, all inclusive och ÅÅÅÅH VA LIVET LEKER JUST NU !!!! det är inte dåligt :D , sen sitter jag hos Mathilda och må gott med. inte mkt som är fel nu, närmare bestämt ingenting alls ;) , imorgon kommer mamma, och kanske pappa? :D och stannar hela helgen, för o se på när ja spela fotboll på söndag mot Frösön, då det bannemej ska bli en vinst till ! som vinsten igår :D , grymt skönt o få börja vinna lite igen :D , och jag spelade ytter som jagi nte gjort på hela sässongen, känns skönt o va itllbaka någorlunda i skorna. efter matchen på söndag far jag hem, för att spendera en hel vecka hemma, innan jag far tillbaka till stan för att träna och spela det sista innan uppehållet och min resa till SPANIEEEEEN !
Jag har alltid velat fare till spanien, och mamma skrev för några timmar sen "jag har bokat en resa till dig och mig till Spanien med All Inclusive" ALLTSÅ FYFAN VA UNDERBART. det bara är såååå jävla skönt. livet leker totalt fullt ut ! ingenting är fel, och det är bara underbart :D
länge sen ni fick höra av en sån här glad tjej va? :D , jippie !

underbara vänner, och underbara familj, kan inte bli bättre! UNDERBAAAAAAAAAAAAART :D puss !

nu ska ja gå o se hur det gå för mathilda i duschen ;) hörs hej ! PUSSSSS o kram på er svennar. för snart äre spanjorer som gäller ;)

hörshej ! ♥


ny resa på G med min gooooooooooa Mamma !

Kommentarer
Postat av: Maggi

men va! :O Spanien!????? vart i Spanien??? :) fan va nice säg ja då ba ja vill me dit!

men du gö de rätta o dra iväg de behövs litte avkoppling! :) fan ja vill me :) <3

2011-06-17 @ 09:52:37
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/
Postat av: annso

till mallorca bär flyget ;) jaa du skulle ha följt me ! ;)<3

2011-06-17 @ 18:46:10
Postat av: Anonym

Jaa jag säger desamma ojjj va hääärligt vi kommer att ha det <3 Maggi täck över armen och följ me du ;) Gumman va mysigt de kommer att bli....det såg riktigt bra ut me hotell, gym, jacuzzi och all inclusive <3 kraaam bästa snyta och imorgon ska jag heja på dig och laget <3 <3 <3

2011-06-18 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0