stop belivin'

nu är klockan 18.00 ! så det väntar mig en skön dusch, sen en stor mugg varm oboy, sen ska ja kolla på en film ja hlr på o ladda ner :) sen under natten ska ja ladda ner oth säsong 4,5,6,7 :D mums !
Imorgon ska ja följa med mamma till Junsele. kika på jobbet , o sådär då, sen ska vi ta med dom äldre på djurparken ! göttans.
På onsdag ska ja PACKA järnet, och bara må. för på torsdan far ja o mamma till s-vall. och på fredan far vi till s-vall IGEN, för att ta x2000 ner till arlanda. och må bäst dom närmsta 2 veckorna ! underbart. just då man kan säga att livet leker. och glömma alla i sverige, glömma alla problem, och bara gotta sig och ha de jävligt roligt och inte behöva bry sig ett jävla SKIT.

så ja hoppas ni har det bra mina kära läsare ! ja chilla just nu. och jag började sakna igår kväll. det är inte okej. skönt att ja far bort snart o få glömma. för att är de nånting ja inte få just nu, så är det de enda ja vill ha. och jag saknar och spela så äckligt mkt så ja vill ba börja tokgrina. ha inte spelat ett piss på en vecka o en dag. har inte sprungit, hai nte gjort NÅNTING ! känns inte bra. eftersom dom skönaste springturerna man gö, är på sommaren! på vintern äre ju ba äckligt och kallt och usch. det är nu livet ska leka, man ska inte gå runt o sakna dom man ändå inte kommer få tillbaka. eller få. så nu skiter ja i allt! och ser till att min MR röntgen gå bra när ja kmr hem från Spanien. ha fått ny tid nu. den 19e om ja inte minns helt fel. känns bra, känns okej. hoppas att de gö de efteråt också.
efter jag komma hem från spanien ska ja ha legat på hotellets gym o dööträna det där jävla skitknät så det är starkare än någonsin!

nu blire duschen, hoppas ni har det bra ! syns snart :) hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0