dag 2!

Min första kärlek!

var i en pojke jag var kär i från 4-5an till slutet av åttan, början på nian ungefär. det var en kille som hade allt det där en tjej söker hos en kille. han var skitsnygg, snäll, omtänksam, rolig, jamen... ALLT man kan tänka, och ett stjärnskott på fotboll ! (där va de lilla extra) med andra ord hade han ju en snygg kropp med.. hehe!
Ja iaf, så tog det ju ett tag innan han förstog att ja liksom.. hade en crush i han , för ja va/är ju inte den som slänger ut mig sånt hlr.

det finns egentligen inte så jättemkt o berätta... men .. i nått av de här åren så va vi ju då på g, då ja hade fått han o inse att de skulle va mig han skulle va intresserad av! men det höll ju inte alltför länge. de va som på nått sätt att det inte var som när jag blivit kär i han, och det kändes inte riktigt på samma sätt elr så. och det hade sina förklaringar, MEN, jag tänker inte säga att det var det som var felet. jag hade kanske helt enkelt omöjliga krav.

jag kan med stor sorg säga att kärleken ha gått över, men jag bryr mig ju självklart fortfarande om han, vilket jag alltid kommer att göra ,men... som sagt, kärleken ha gått förbi!

jaa... de va väl det! mest babbel.. men ja de är ungefär så trassligt det har varit ;-) hehe!

Kommentarer
Postat av: mamma

kärleken kommer och kärleken går.....

2011-03-25 @ 18:41:47
Postat av: annso

ja o tur är då de!

2011-03-26 @ 13:21:41
Postat av: Undrande..

Fin kille lät han som, vart hittar man han ?

2011-03-30 @ 18:22:22
Postat av: Isabelle

Robin Hörnqvist? Stämmer in ganska bra på det du säger. Fin kille.

2011-03-31 @ 10:44:29
Postat av: Svar till undrande.

Valhallavägen 38 J längst upp.

2011-03-31 @ 10:52:40
Postat av: Anonym

haha, vem är undrande? och vem är isabelle? nåra från övik låter de som.

haha, okeeej.

2011-03-31 @ 13:30:54
Postat av: facebook fan

synd att man inte kan gilla kommentarer i bloggar...

2011-03-31 @ 22:25:37
Postat av: annso

ja de tkr faktiskt ja med , :)

2011-04-01 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0