dag 5!

handlar om kärlek.

själv tycker jag att det är ett starkt ord. det finns jättemånga olika kärlekar tycker jag.

- en sort som dom flesta får upp i huvet, är kärleken mellan två personer. och det är en kärlek som alla borde få uppleva, för det sägs vara såååå UNDERBART. jag tycker det är otroligt att se två människor som upplever den där känslan tillsammans, det är vackert =)

- sen finns det ju kärlek mellan vänner, den kan jag lite bättre, och med vissa människor, känner man den kärleken direkt, och med vissa jobbar man sig in i den kärleken. men den förblir stark, och endel vänner stannar långt inne i hjärtat hela livet på en.

- sen finns ju kärleken till ens familj och släkt, och det är nog en av den starkaste kärleken tro jag, eftersom det är faktiskt dom man känner bästa av alla, eftersom man förmodligen växt upp, och fostrats av dem! jag kan säga att min kärlek till min farfar, är starkare än den starkaste stålen, min farfar ha aldrig brytt sig om hur jag sett ut, finns nog faktiskt ingenting jag skulle kunna göra i hela vida världen som skulle få min farfar att lämna mig, han är verkligen en person som visar att han älskar sina nära och kära. han är en extremt kärleksfull person!

när jag haft tunga perioder, sminkat mig extremt svart, sa en person till mig : det där var svart, det skulle nog inte din farfar gilla.
då svarade jag : det spelar ingen roll hur jag ser ut, farfar tycker alltid att jag är fin!
och jag tror verkligen på det själv! i hans ögon kommer jag nog alltid vara lilla annsofie. oavsett hur jag ser ut.


kärlek behöver alla, men var den kommer ifrån tro ja inte ha lika stor betydelse!


min hund, får EXTREMT mkt kärlek av mig!
hon kommer alltid och tröstar en ifall man gråter eller mår dåligt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0