dag 6!

min dag...

började med att ja va riktigt riktigt trött, gick upp och blev glad direkt, sen gick ja ner på skolan och hade Cecilia som modell på en klippning, efter det gick jag och Marijana ner på skolan och åt golunch, sen skiljdes vi åt :( och jag gick hem och städa lägenheten, och sen gjorde jag lite på min bokrecension. sen gick jag ner på busstorget och tog bussen mot strömsund, kollade på gsh på bussen, och sen åkte ja med Fia från ström. vi pratade om lite allt möjligt i bilen, =) sen kom jag hem, och fick GOOMIDDAG!!!! köttbullar och stuvade makaroner, SÅ JÄVLA GOTT! sen fick jag kladdkaka till efterrätt som önskat :) dom är ju bra go dom där föräldrarna sometimes!:)
sen nu ha ja nyss lagt mig i min EXTREMT SKÖNA säng för en stund, känner att ja kmr somna vilken sekund som hälst ja sluta skriva, ikväll ska jag bara ta det lugnt!

Godkväll! :)

dagens motto är : bryt ner, och kom igen starkare än någonsin! det är ett motto ja kommer ta med mig resten av mitt liv, och det kommer från min tränare från flickfotbollen :)


Kommentarer
Postat av: Maggi

ha du gjort om håre!?!?!?!??! :) <3<3

2011-03-31 @ 18:00:17
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/
Postat av: annso

Njaa, ja gjorde det på våran egna hårvård för en vecka sen:)<3

2011-03-31 @ 18:25:40
Postat av: Johan

snygg tjej!:)

2011-04-02 @ 23:48:15
Postat av: annso

tacå så mycket!:)

2011-04-03 @ 08:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0