?

ти каза, че са се променили,
но може би това си ти, който ме гледа в очите на другите,
или може би да ме видиш само за това, което съм,
Ти ми каза, че ти дадох друг избор,
някои не съм бил отида и щастлив,
Но кой е там всеки ден?

Вие винаги имате избор сам да отида,
няма никой друг, който може НС на собствения избор

Качих се на мен, че ми липсваш,
но когато видя това, което съм правил,
Аз просто ядосан,
Не разбирам защо си го направил,
това, което ти направи ме накара много разочаровани

но да,
имате срещу мен бе много добър,
Просто не съм, че всичко разби като вятъра,
но е очевидно какво се е случило,

мислите ли че не ми пука;
но наистина не разполагат с улики;
но както казах, вятърът се всичко!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0