RESULTAT!

Hejsan!:)
Idag har varit en heeel och låååååång dag i salongen, men väldigt roligt!:) Jag och Marijana ha jobbat på som bara denn! vi började med att färga mitt hår, och blondera min underlugg, vilket resulterade i bra hårfärg, men inte så bra lugg, så vi la i en till blondering i luggen. sen gick vi på lunch, och sen fixade vi iordning på luggen, och sedan började vi med att dra ut slingor, för bruttan skulle bli ljus! det blev intressant ett tag, när vi behövde mer blekningsmedel och blekningspulvret var slut! men de ordnade sig ju med annat. när alla slingor var täckta, så sköljde vi ur mitt hår, och jag fick mig en klippning, och sen sköljde vi ur hennes hår, och sen var klockan halv 4!
FULL DAG med andra ord!

men skojig ;) dagens lunch blev pannkaka!
nu äre bara till o äta middag, och ladda för träning!!!! så sjukt extremt jävla pepp är ja! men mest till match på söndag ;-) ihihihi!

här kommer bild på håret mitt!


(fokusera på håret)

TACK O HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0