robin 18 !

hejsan!
Idag har jag haft fullt upp. dagen började med en sovmorgon, sedan åt jag frulle. och sedan gick ja in i duschen och sen gjorde ja mig iordning, så for ja till Maja och Harry, sen kom Putte hem också. de va så trevligt så trevligt så!! och så otroligt söt lilla Harry var!:DDD tro ja höll på o svimma nästan!:)) sedna kom mamma och hämtade mig, så for vi hem, och då satte ja mig och läste Njal, (svenskauppgift) , sen blev det mat, och efter maten så gick ja ner till Robin och hälsade på honom eftersom han fyller 18 år idag!!! Så där ha ja tillbringat kvällen med mycke skratt o goa människor :)) ihihi ! så nu ha ja typ nyss kommit hem, och ha gjort uppgifterna till Njal. känner mig ganska duktig faktiskt!
nu ska ja kolla på CSI miami, och kommer somna ganska tidigt ikv känner ja, trött som bara denn! sen så imorgon ska ja gå in mina nya skor... (de är väl de värsta med nya skor) , heheee. men de är ju desto skönare efter man gått in dom (; ihii!
sen på lördag bär det av mot stan igen, eftersom vi har match då, och på måndan börja skolan igen. sammanfattning på lovet : AWESOME!

hoppas ni har det bra mina kära läsare! ja försöker ha det så bra som de bara gå :)


tack o bock! gonatt! =)


grattis till min bästaste robin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0