torsdag och helg!

Hejsan! Idag började dagen med en klippning i salongen, sen gick jag och Marijana ner på skolan och åt lunch där, sen gick hon till bussen och jag gick tillbaka till lägenheten för o städa iordning lite, tkr de är så sjukt tråkigt o komma tillbaka till en lägenhete som se ut som de va ett bombnedslag sist man var där!:P iaf, så ha ja nu städat, och skrivit lite mer på min bokrecension som jag börja känna är ganska så klar!
och nu är klockan 13.30 så om 40 min ska ja ta bussen ner på stan, och sedan tänker ja gå o köpa möjligtvis en bonaqua, och sedan sätta mig på bussen hemöver!
Känns inte som att det kommer bli en speciellt lugn helg, men det bli nog bra ändå. på söndag ha vi iaf DM match! ja känner mig lite vilsen, men ja hoppas verkligen att det kommer att gå bra!!! det är ju faktiskt en rätt viktig match om ja få säga som ja tkr. imorgon ska ja förresten till tandläkarn o få tänderna fixade, känns skönt o få dom lite finare iaf.

har inte så mycket mer att skriva, så ja hoppas att ni mina kära läsare har det toppenfint!

Trevlig helg!!:)


säger.. självsäker bruud du!
älskar när de andra lagets tränare tkr man är duktig,
så vare den där match, o hans spelare fick SKÄLL! ;)
HAHA xD evil smileeee!

-
ibland känner jag bara att ja vill springa iväg,
mot ett håll jag aldrig vart,
och aldrig vända om!
varje gång ja tänker på det,
så vill jag bara försvinna,
vill inte att det ska va såhär länge,
vill bara att allt ska va bra igen...
är det för mycket att vilja?
kanske är de de..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0