ÖSREGN!

jaa, som sagt, ÖSREGN... när ajg och rebecka skulle gå till bussen från idrotten.

min dag ; vaknade, tog mig faan knappt upp! men efter en halvtimmes snooze så kom ja upp, gjorde mig iordning, sen halvsprang ja till bussen och Marijana. sen började det med nationellt prov i matte, (de gick kasst, IIIIGGGG) men k. sen blev det svenskaprov om renässansen, vilket jag klarade! sjukt glad över det!:D sen så blev det idrott, då spelade vi fotboll, och sen börja de spöregna så då blev de ba ja o thilde kvar som lekte i regnet! så jävla skönt :D , sen gick vi in till dom andra o spela lite volleyboll!

sen då.... skulle ja o rebecka gå till bussen , när vi är ovanför skolan, ha de sluta o spöregna, och börja ÖSREGNA, de gick knappt o se, eller knappt o andas! DET ÄR SANT. x) , ja överdriver inte ett skit. sen då iaf, typ när vi kom ner till sjukhuset, då ba SLUTA det. ;s , ojojoj...... inte kul kan ja tala om! sen så tog vi bussen, och sen gickj a på coop kanske? o köpte mjölk, och sen for ja hem. så nu ha ja tage en vaaaaaarm lång dusch, och gjort varm oboy som ja ska dricka nu innan jag far ut till brulle o klipper kusin o bli bjuden på gooomat av mostra mi! UNDERBART :)

sen ringde pappa nyss o tala om att ja fått lön, och det känns SÅ JÄÄÄVLA BRA! fick motivation till att jobba på fredag faktiskt :) grymt.

aja, nu måste ja dricka upp min oboy innan ja ska kila iväg till bussen!

HÖRSHEJ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0