åh va ja vill sparka boll!

Hej!
Idag har jag och mamma varit till gammel momma. en permanent och en klippning, och gofika blev resultatet! hon blev jättefin, finare än hon redan var. om nu det går!
sen for jag och mamma hem, till middag var det lasagne, sen var det städning av datarummet som gällde för min del. det har sett ut som fan i flera år nu känns det som! xD fick iaf till halva rummet. haha! sen hittade jag en gammal dagbok, sen jag va 12-14 år kanske, åh jises va gudomlig man va! inte fan trodde ja att ha hade vare sån där unge. XD haha! nu få man ju se hur man varit, tyvärr. haha. ja va iaf galen i kärleken! haha. de är ju bra?
åsså hade ja tydligen vare ihop med någon i 8 månader, och jag som alltid trott jag inte haft nått "riktigt förhållande" men de ni, ha ja haft, i 8 hela månader. undra när de va egentligen... haha!
nu ha ja iaf gjort kväll. nu ska ja lägga mig i sängen och kika på nån film kanske, sova, underbart och sova! lätt bästa som finns, efter en fotbollsvinst!
föööör ja sakna och sparka boll så fruktansvärt mkt just nu! vill va tillbaka i stan och sparka boll, nu,nu,nu!!! men är inte länge alls kvar nu! och när jakommer tillbaka till stan tänker ja skriva in mig på en körskola, luta väldigt mycket mot anderssons, tycker dom verka go o trevliga! och dom tro ja komma klara det! haha dom andra va negativa tkr ja, på tills ja vill ta det. knepiga ener!

hoppas ni ha det bra!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0