första advent!

Hej!
Idag är det SÖNDAG, och första advent. idag klockan halv 7 ringde min väckare, och tio i 7 traska jag upp. sminka mig, fixa håret lite, sen gick jag iväg till salongen, där jag och lina blev tillsatt på en uppsättning. gick bra, trots tidsbrist! tidningen kom.. "leee" jesus. synd det bara va våran grupp kvar, blev så mkt fokus på oss då x) haha!
sen var det ju då jbjul idag! dom var så duktiga så!
mathilda kom och hälsa på, och sen kom min saknade jimmy också och hälsade på. (mathilda hade ja träffa igårkväll så hon va inte lika saknad ;)) sen så kom britt-marie och danne och hämta oss, (mig och mathilda ,jimmy hade gått hem) och skjutsade hem oss till mig, så åt vi, ja klippte hon, satte i hårförlängning, klippte in den. nu äre engelskaredovisningsplugg som gäller! YEEEEEEEY... kom på det idag... imorgon äre! grymt.. haha! men va gö man när man inte ha nån koll XD

hoppas ni ha det bra! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0