i was born this way, and i won´t change

jag är speciell, säger jag inget om, men jag kommer aldrig ändra på mitt speciella lilla beteende. kanske mogna och omogna, men det är en annan femma.
jag fick för mig och ta o sminka mig och fixa håret lite, dock är alla hårfixargrejer i stan eller på mammas jobb. haha! så blev händerna och lite produkter! och sminket är där också för den delen, så blev mammsens smink och nå grejs ja hade hemma:) kul och bus.
nu ska ja gå ut med min vovve. söt hon. jobbig hon. men värd är hon. hihi! och busig för fullt är jag! ha dryga med mamma under hela matlagningen, att ja aldrig ska lära mig! men är ju inte ja som lider av de så ;) haha!

nu svamla ja. hare bra! pösss


you broke me down,
but now i have forget you.
and that´s the best thing i have done.

but look at me,
i´m not sad because of you,

BECAUSE



i don´t give a damn!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0