it´s the people who doesn´t hear the music o think the dancers are crazy!

Hej!
Nu ha ja intagit middag efter träningen. gick inte så jättebra idag, riktigt jävla trött va ja!
idag på praktiken ha ja rulla en permanent, och klippt min kära gode vän lukas. :) sen blev det då gymmet, men börja med att ja vakna inatt kl 1 och mådde illa, sen vakna ja  igen kl 5. sen kom mamma o väckte mig kl kvart i 6. kalla inte dt för en bra nattssömn! hehe. aja!

nu sitter ja o ska ta o duscha, sen få ja se om de bli till o kika på modo o fika gofika elr om de bli till o sova x) haha! igår somnade jag vid 8 om ja inte minns helt fel. härligt annso! känns bra o snart bli myndig och somna kl 8 på kvällarna som när man va 10. (y)


hej,
jag heter annsofie,
och mina bästa vänner tycker jag är ett flum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0