life isn´t about what you want, it´s about what you take!

HEJ! :D
Idag är det fredag. och mina 5 praktikveckor är gjorda! känns jättebra. och nu så har jag lov i en vecka. skönt! sen återigen till skolan, och till östersund, och jag längtar som satan, dock är ävl det för att alla andra ha fått börja träna fotboll igen, o inte jag! :( haha.
Idag när vi for hem, ja o mamma, då fråga ja hon ifall hon skulle vilja börja om sitt liv, hon ba nej absolut inte. så fårga hon mig, ja ba "JA!" typ.. fråga hon va ja skulle vilja gö annorlunda, sa ja träna mer fotboll. känns typ som att den viktigaste tiden i en persons fotbollsliv är över nu. fan ja är snart 18 år, och vad ha ja åstadkommit? XD haha. så då känns det som att ja inte komma kunna spela med nå bra lag hlr, det känns ganska kasst! menmen, drömmen finns väl kvar xD
iaf, så tog ja o klippte en bob idag! det är nånting jag aldrig någonsin skulle tillåta någon klippa på mig xD haha! så fruktansvärt stygg ja skulle bli x) det måste man verkligen passa i om man ska ha! tkr jag..
ikväll är det idol som gäller! nu är det bara amanda P av mina "favoriter" som är kvar, dock tkr jag att Moa ska vinna, för hon är bäst!

Hoppas ni ha det kanon! det ska jag ha ikv. puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0