lussebullar!

Hej!:D
Idag började jag dagen med att storstäda mitt rum, så nu är det julfint! dock kommer inte tomtarna upp förän närmare jul. men lite smått o lagom julfint äre.
sen for jag och mamma ner på gymmet, och worka outa ! tkr ja vi gjorde riktigt bra. sen kom vi hem, åt en macka, och sen fortsatte jag städa. i övriga huset! bytte gardiner, satte upp hjärteljusstakar och greja på. sen tog jag och backa lussebullar! MUUMS så gott. sen blev det köttbullar till middag. pappas köttbullar! så jävla gott. sen blev det lussebullefika och glögg!
sen tog jag och klippte tassarna på min lilla luna. blev sååå fint så.. .hehe! nog dög det nå!
sen nu är ja skittrött, och ont i ryggen. men jag ha ju iaf gjort någe idag. imorgon ska jag och mamma fara och hälsa på gammelmomma, hade tänkt klippa hon ja, sen få vi väl se ifall hon vill ha en permanent eller om hon vill fortsätta ha det rakt:) upp till henne! en klippning ska hon iaf få.
SEEEN så ska vi fixa en adventsgran imorgon, OM inte jag och pappa fixa det på torsdag. men tro jag tänker fixa den imorgon med mamma. om vi hinner och orkar. sen hade ju ja tänkt se män som hatar kvinnor med mamma, meeeen när ja skulle bränna över dom, så va skivan för liten? för liten? hur gå det till? en DVD skiva som är FÖR LITEN! så jävla värdelöst. ha aldrig hänt förut, men nu, då vi skulle se dessutom alla 3 filmerna, ne då är skivan för liten. jävla skit x)
JajA! nu vet ni va ja ha sysslat med :)

hoppas ni må bra! det gö ja:) puss och kram




lusseflätor! hehe... sakna skolan så mkt så ja gatt gö en fläta.. elr två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0