tatueringar?

Jag ska göra en tatuering. har länge vetat vad jag vill ha, (länge=typ 2 år) men nu ha ja helt plötsligt ångra mig, så nu vet jag inte riktigt vad jag tänker göra. för jag vill verkligen göra något som betyder något. inte bara nått slaffs.

ni ska få se nåra alternativ


men jag är väldigt tveksam,
på handleden har jag länge velat att mina barns namn,
födelsedatum, eller ekg kurvor ska sitta.
blir det ekg så blir det förmodligen inte på handleden.
men handleden ska nog vara fri till mina barn! eller mitt.

bakom örat mot nacken är jag
väldigt sugen, dock defenitivt inte ett hjärta.
möjligtvis ett kinatecken, för hoppet eller så.

SKITSNYGGT!
men... hur ser det ut om 20 år?
eller efter en bebismage?

också skitsnyggt!
men snarare texten "hoppet är det sista som överger"
eller något liknande. "have faith" låter så...
som man tagit det från en bok.
måste va mina ord.

eller på benet. där tänkte jag göra en tatuering förra sommaren.
men det var utomlands, och mamma sa nej.
blir det en där, så ska det vara kinatecken.

vet som sagt inte vad det blir! men jag har ingen bråttska, tänkte ta den tid tills jag är säker på vad jag vill ha. jag mena det är ju inte det lättaste och ba kleta bort, och det ska bli bra, jag ska bli nöjd! sådeså:) och jag ska va SÄKER innan. annars är jag den där människan som handlar först och tänker sen! men inte den här gången ska det bli så. nejnej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0