underbar dag hos Maria på Marias klippstudio!

Hej!
Idag började dagen med plugg, det var psykologi som stog på schemat! hann riktigt långt faktiskt. sen så gick jag ner till Maria på Marias Klippstudio! och klippte henne först, och sen gjorde vi massa slingor för och dölja utväxten! blev kanon:) och underbart söta Nova kom också! såååå sööööt liten filur! och smart. väldigt smart! DET ÄR BRA! sen fick ja massa produkter som tack, och det är ju egentligen jag som borde tacka massa! så otroligt snäll denna människan är!
aa, sen kom mamma dit, så då for vi på graven och tände ljus hos morfar och mormor. eftersom det bär av mot stan imorn komma ja inte kunna tända nå nu i hlegen:) annars när jag är hemma bruka ja försöka komma ner varje helg och tända hos dom så det är ljust och fint där. det är viktigt, för mig!

nu väntar middag. sen vet ja inte, kanske en liten promenad, och kanske lite mera plugg skulle sitta fint!

hare bra, hejsvejs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0