åsikter om idol!

Tycker det var bra att Emil åkte ur idol, han var näst på tur. för jag tycker bara han ser ut som en liten pojke som står på scen, idol tkr jag inte ska handla om en pojke som stå på scen, utan en blivande sångare. och det kanske han är, om 10 år. men inte nu. jag tycker att Olle är bäst. men André är bra, och gullig, men han känns också som en liten pojke på scen, som en liten flickidol, istället för en äldre grabb som tar är sveriges idol. men han är på god väg. och han ha charm! vilket är hälften.
men olle, han är min favorit! och han är ju ett charmtroll hela han, dock tkr ja han ha förstört sig själv med sitt hår. han va så jääävla skön när han hade sitt stora fluffiga hår, hans nya klippning är inte okej...
men jag tycker att idoldeltagarna är väldigt unga, visserligen är det bra att unga får chansen, men det känns som ett ungdomsspel istället för en väg in i verkligheten! höjden på åldern hade kunna fått höjts lite iaf.

-

nu ska ja kolla på en film, the reader på fyran. hoppas ni ha det bra! puss&kram


gammbild. längta tillbaka ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0