fredag!

Hejsan!
nu är klockan 18.30 såhär har min dag gått till...
klev upp, for till mammas jobb, sminka mig, satte upp håret i en hästsvans, åt frukost, gick iväg på praktiken, gjorde en korkskruvspermanent på docka, för första gången! tog 2 timmar, men det blev inte alldeles för fult. sen blev det lunch, och då blev det skink och ost sallad på mammas jobb. sen gick ja tillbaka till praktiken igen, då ja tog o städade lite produkthyllor, sen tog ja ur permanentspolarna och fick se resultatet på mitt work! och det blev helt okej :) godkänt iaf för o va första gången! seeen kom mamma, och vi for hem, for på systeme, ica, och sen hoppa ja av på gymmet och tog mig ett gympass, fyfan va skönt efteråt, trodde ja höll på o svimma tå under, men de gjorde ja ju inte ;) haha! sen så gick ja hem, och hjälpte till med mammas champingjon sås, sen var middan klar, det var potatisgrattäng, kött, och champingjon sås till middag! sen nu sitter ja här, ska ta mig en lång, varm och oerhört skön dusch! sen ikväll till idol blire ost o kex mys! freeedaaaaasmyyyyys. och sen lär ju ja slocka klockan 10, är glad om ja håller mig vaken till då, ha somna före halv 10 varje kväll den här veckan. go annso!

aja, nu vet ni! mer specifik gå nästan inte o va. hihi. buuuuuus! här få ni bild på min permanent!


"äntligen" (ursäktar min dåliga kvalité på min dåliga telefon)


hade ju kunna gjort nå kul av den, om ja haft tid!

på måndag tro ja att ja tänker klippa en page! som ja en gått börjat på,
(inte på den där dockan) , men som ja aldrig avslutat! så ja tro de få bli så:D

gosigt!

nu ska ja dra, hare bra, hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0