over and out.

God kväll, klockan är snart 9, o ja ska lägga mig i sängen snart med en mugg varm mjölk tro ja det luta mot! jag ha ont i magen, ovanligt va? tro ja ska kolla på csi, och somna till det, eller så slår jag på en av mina många nya filmer! inte helt fel det hlr.
och nu orka ja inget mer skriva! förutom att berätta att imorgon, hade jag tänkt ta mig upp i normal tid, och ta mig en dusch, och kanske tom lite smink, och ha på mig andra kläder än mjukiskläder. well done annsofie!
sen om det bli så, det är en heeeelt annan femma, bero på hur ont i magen ja ha, och hur mkt ja orka "offra" mig själv för o må lite bättre i sinnet xD haha. men hörni...

hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0