en less annso!

Tjena.
Idag hade vi match, mot ås, och vi vann med 5-1 , och vi hade allt bollinnehav, trots det, så lackade ja ur totalt, och va riktigt less. nu efter en kebabtallrik är jag något på bättre humör, men långt ifrån "happy" så nu tänker jag dra på mig en filt och kika på tv, kanske om det finns någe bra denna lördagskväll.

imorgon, ska jag och mamma på spa! aaaaassköööööönt. känns riktigt härligt!!! imorgon ska vi och kolla på när min söta kusin glenn gästar östersund och lira ut dom på hockey! klockan 16. så frågan är hur det blir med morgondagens träning? ska ju på spa kl 12. kanske kör egen träning imorgon, vet inte! känns som att det skulle va nyttigt för mig och va borta ifrån fotbollsplan en dag. eftersom jag är så jävla sur hela jväal tiden. ändå hade humöret gått upp när det gäller fotbollen, och idag sjönk det till botten igen! känns tungt, jobbigt, kasst!


hare bra, hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0