fredag!

Goddag!
klockan är halv 5, och jag känner mig dyngslut! dagen började med en väldigt trött annso, sen gick jag upp, gjorde mig iordning för skolan, och GICK till skolan, på förmiddagen klippte ja en killdocka, blev GANSKA nöjd, doock inte fullt för de blev inte exakt som ja tänkt mig. men det dög. annette tyckte iaf det blev bra! sen så rullade ja lite curlers, vilket vi få se nästa salongstimme hur det blev ;p , det hann inte riktigt torka.
på eftermiddagen hade vi färgmodell, då jag färgade Cecilias hår, från blont slingat till en mahogny brun färg. tycker det blev riktigt fräscht och fint!:)
sen va klockan helt plötsligt halv 4, så efter lite snabbt fix, på hennes hår, så gick jag hem. och då va väl klockan kanske 16, så då tog jag min tvättkorg och gick ner till tvättstugan, så ja hlr nu på o tvätta, en FREDAG, det måste ni ju bara hålla med om att det skriker vuxenpoäng! skulle ja vilja säga iaf.

ikväll ha vi i laget blivit ombedda om att vara hemma och ha en hemmakväll för att vara vråååååååålpigga imorgon! så det är precis vad jag tänker göra, det är att vara vrååååååålpigg imorgon, för min sömn är verkligen inte på topp! hlr på o somna här där hja sitter. hehe. så vi hörs!

hoppas ni ha en bra kväll, och haft en bra dag!

imorgon är det DM-match kl 12.00 på ip i Brunflo! va där om ni vill se en sjukt bra och sjukt mkt kämpa match. imorgon lägger vi oss inte. imorgon kriga vi:)
fasten kom inte. inte mina vänner iaf XD

haha! vet inte varför, men när nån ja känner kommer o kolla suger ja mer än vanligt! haha. jaa, nu vet ni det med.

ha det bra!

PUSS&KRAM


imorgon gäller det brudar!

-

haha ledsen om ja ha svamla i det här inlägget,
mitt huvud är absolut inte med idag! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0