gameday!

Tjena.
ligger nu i sängen och har nyss ätit frukost, det blev mannagrynsgröt och macka. mumsigt! dock är min mage proppfull. tvivla på att jag orka ställa mig upp. näerå, skämtabara! iallafall så ska jag snaart gö mig iordning, för kl kvart i 11 ungefär, så kommer mathilda och hämta upp mig. eller hon och hennes föräldrar!
sen far vi mot järpen, och spöa mörsil och ta med oss 3 poäng hem! låter väl bra? tycker det jag. verkligen. det komma bli toppen! riktigt toppen! jag är dryg, ja jag är dryg. annso, sluta va dryg!
ååh jesus , det här komma sluta intressant. jag är speciell.

aja, hörshej!

3 poäng till oss idag! tack o hej.


jajamen!

Kommentarer
Postat av: Maggi

finaste du e Annso! <3

kör hårt ja som ville va me på träning men snart, sjukgymnasten sa snart, eftersom vi ha börja fått till axeln/ryggen mer nu. fick en liten smäll när vi körde fotboll på träningen me skolan, men snart vännen o kör hårt kötta som fan o gö de från mej me! :) <3<3

2011-09-03 @ 11:28:23
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/
Postat av: annso

pussis!<3

ja hoppas verkligen du komma tillbaka snart så ja få lite spelglädje! det behövs verkligen. neeed u honeypie!<3

2011-09-03 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0