grym fredag !

HEJ !
nu är klockan 19.30 snart, och jag har nyss intagit middag. såhär har dagen varit, imorse, började vi med teori med en tekniker från wella, hon var grymt duktig tycker jag ! så då hade vi teori till halv 12, sen lunch till klockan 1, då vi började i salongen med våra modeller, färgmodeller. våran modell hade orange blont blekt hår, så vi gjorde om henne totalt till en mörkbrun färg, med RÖD underlugg. tycker det blev så jääävla bra! me ndet är ju vad jag tycker. heheheheee.. men ja blev ju iaf nöjd ;)
sen då var vi klar kl 16. så då kom mamma och hämtade mig och vi for ner på stan, och shoppade ! blev en hel del. tröjor, leggnings, vantar, jeans, och lite mer smått och gott :) sen köpte mamma faktiskt en hel saker till sig själv också :) vilket jag tkr är roligt för hon bruka mest köpa saker åt oss andra. hehe !

sen efter vi varit på stan, till kl 18. for vi till maxi, och handla lite, och handlade GODIS, så nu ska vi snart börja tjocka oss. men först bli det kaffe, och prinsess stubbe. haha. som sagt, vi ska tjocka oss ikv. hör jag! såååå, nu ska ja fixa kaffe.

förresten så ska jag ju om en halvtimme kolla på idol. IDOOOOOOLMYS OCH GOOODIS!!!! haha.

hoppas ni har det bra ! det ska jag ha. och idag börja jag tagga för match. imorgon kl 15 tro ja, i ÅS. FYFAN NU BRUDAR TAGGA VI JÄRNET!!!!!!!

ha det bra, PUSS&KRAM!!




Såhär ha ja sett ut idag :) PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: mor

Snygging :D <3

2011-09-16 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0