gymmet med M S !

Hejsan!
Idag efter skolan SPRANG jag ner till sjukhuset för att hoppa på en buss till strömsund, för att kunna ta bussen till ström halv 2, och för att hämta mammsen där. sen for vi hem till lägenheten och lagade middag.
sen for jag ut till brunflo för att träna med M. det gick bra! träffade maja där också! trevligt:) sen for vi in till stan, till mig, och fikade lite, sen kom mathias och hämtade henne. :) ,  sen nu ha ja duschat, så nu blire till och kika på lite tv, elr kanske ett oth avsnitt. och sen sova!
imorgon är det fredag. ingen träning, och slutar efter lunch när vi sett på film! helt okej.
då vet ja inte vad jag ska göra, men under morgondagen ska iaf mammas hår blivit klippt , färgat, och slingat! hon ska få sig en hel makover hade jag tänkt :) för och få en liten bättre pepp! (jag blir glad när jag gjort något lite småjobbigt att få göra om mig själv på nå vis , eller något lite sånt där roligt) så då tänkte ja gö en liten makover på henne då :)

före och efterbild kommer nog sen :) om det inte blir värsta tabben! ;) HAHA. förhoppningsvis inte då! hehe.

nu sova. klockan stå på 07.00 imorgon.... JOBBIGT!! HEHE... men så är livet när man gå i skola ;) HAHA. elr så leker det. vem vet? hehe. jag vet.

hoppas ni har det bra! puss och gonatt :)


tkr om o mysa:) en stor hemlis!

Kommentarer
Postat av: mor

Oj vilken överraskning gumman ;) spännande :D åh va snällt för ja jag behöver nog lite positivt <3 kramar...mor

2011-09-08 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0