idol vs fotbolls kval?

nu är frågan, blir det idol eller till och kolla på fotboll? fick ett smart råd att kolla på idol efteråt, och det är ju inte helt osmart. så ja tro ja kör på den faktiskt.
sen sitter jag och min kära vän ida och pratar, om livet. jag älskar att jag känner henne bättre än hon själv så ja äger henne hela tiden.  och nu skrev hon just "du känner mig för väl min vän" det tkr ja va lite läskigt. hehe!

iaf så är jag väldigt tjock ikv. tänkte om ni ville veta! så vet ni nu det.

och nu är det bara 20 min kvar till avspark! hoppas verkligen dom kan vinna ikv, för det behöver sverige. framförallt lite pondus !

det är tisdag idag, det känns inte bra... jag vill ha fredag! hehehehe. ja öööööönska ja hade lakritssås elr chokladsås hemma. men båda är slut! är det nånting den här bruden kan äta så äre glass! farligt farligt men härligt härligt !

verka som att ja inte ha något mer och säga, så hare bra! puss&kram :)


min framtida MAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0