ingen träning...

god kväll.
kvällens träning blev inställd, vilket sög! nu ha ja nyss druckit kaffe. och idag åt jag och mamma pizza till middag! svullohelg.se det här kan ja lova. så nu bli det skönt med vardag igen och rutin ;) haha. svullnaden ha iaf börjat lägga sig, förhoppningsvis hela tills imorgon!
jag tar dag för dag, försöker vara glad och positiv, till slut, kanske jag får den dagen jag så mkt önskar!

imorgon är det iallafall träning! love it. imorgon börja vi med schema. känns lite sisådär faktiskt! liet jobbigt, meeeen imorgon kväll är det en dag mindre :) och imorgon ska ja få spela fotboll! grymt:)

nu ska ja kolla klart på oth! grymt. sen blire till och kika på tv tills det bli sova. trött som bara denn! Puss och kram :)


ja önska du kunde sakna mig,
som jag saknar dig!

-

varför har alla sagor samma slut?
och varför är sluten alltid tvärtom i verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0