mys med majjis!

Hejsan!
Idag gick vi till halv 12, och det var en väldigt skön dag. nu ha ja nyss ätit middag, och ska snart fara iväg och träna. eftermiddagen spenderades med min bästa marijana! så mysigt, så förut.
så som sagt far ja snart till brunflo för o träna gym med mathilda sunding! gojäntan min där. :) så skönt med en träningspartner, och en bra träningspartner dessutom! ;) inte vilken som hälst liksom.

ah, nu ha ja inge mer o säga. eller jo, på söndag så är jag och mammsen bjuden på bad och extremt mkt mys hos Maud. på hennes spa! det är inte helt fel skulle jag säga. sen på söndag åker mammsen hem. och då ha ja träning på kvällen. sköönare.

imorgon på skolan ha vi en wella kurs. och det känns riktigt spännande! på förmiddagen ska vi ha "teori" där hon går igenom massvis med nya färgtekniker och sånt, SKITKUUUL. och på eftermiddagen ska vi vara uppe i salongen där vi ska ha färgmodell och där hon kan tipsa om lite smått och gott ! känns aaaaaasroligt!! :) dock känns det drygt att jag är så jäääävla trött hela tiden. förstå inte riktigt varför men..

aja, nu ha ja inge mer och säga. haha! ;) ha det bra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0