onsdag!

Hejsan!
Idag hade vi först på morgon lite sån här inte praktiskt utan det andra. och typ för första gången på 1 år så ha ja lärt mig färgstjärnan! ha typ försökt lära mig den 1000 ggr, nu ha ja gjort det. tack Ulrika!
sen på em så skulle vi gö en marknadsundersökning, om våran salong, och då for jag och marijana ner på stan och det gick bra, och det gick fort. så kl 1 va vi helt klara :) skönt och sluta tidigt. dock gö ja ingenting nu! inväntar träning ungefär. hehe! bra annso. som ja inte är så jättepepp på, men man gö ju det bästa av situationen? elr hur? tänkte försöka med det idag iaf. hoppas det går bra!:)

förövrigt är jag väldigt trött! det känns inte så jättekul att gå runt hela dagarna och jäspa, vet inte varför jag är det, för jag sove rsom en gris! hehe. AJAA.

imorgon kommer nog min mamma hit så ja ska ta o pyssla om henne, pappa är ju o jaga så hon är hemma ensam annars och det kan ju va lite kinkigt när man opererat en axel så man ba ha en hand. stackare :/

Ha inte så mycket mer och berätta. så jag hoppas ni har det jättebra alla söta vänner :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: mor

<3

2011-09-07 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0