träning!

hejsan!
Idag hade jag sovmorgon till klockan halv 1, då for ja o mamma och facinerade luna på förmiddagen, och sen bar det iväg på skolan. då vi var i salongen, och fick en "chill/skön/kung lektion" vi fick mysa på med varann. vi började med att schamponera marijanas hår, och sen gjorde vi en toppning på henne. (vi=jag) sen fixade vi till det så det blev i hennes naturliga lockar, så otroligt vacker! DU är så otroligt vacker mitt hjärta.
sen stylade vi linas (födelsedagsbarnets) hår, blev riktigt snyggt om ja få säga det själv! sen kom mamma och hämtade mig, vi for på maxi, och sen for vi och kikade lite på en kläaffär, det vi icke hittade någenting.

sen hade mamma lagat mat tills vi kom hem, blev ris och kyckling och lite baguett bröd :D MUMS ! sen vare ba till o byta om, och fara iväg och träna i det vackra vädret! kan säga att olaglig är det okej och va ibland! speciellt när det är på ens egna områden. :) hihi. buuuusigt ! hehe.

sen for vi hem, och nu ha ja just duschat, så ska väl ta o dricka i mig nånting gott, också kanske ta och duscha min vovve lite. myyyyyyysigt. jättemysigt... näe !

aja, nu vet ni allt och lite för mkt ! hoppas ni har det bra. pussochkram! :)


loveyou♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0