I´m coming home!!!

HEJ :D
idag är det fredag. dagen började med en springtur, i det väldigt fina vädret! det va så skönt som de kunde bli! eller först o främst började dagen med morgonmys med min govovvsing. sen springtur. sen väntade ja på att pappa skulle komma hem o kirra varmvatten. sen for ja ner på ica och handla milk, som ja blev ombedd av o göra. (underbar dotter). sen tvättade ja min kära lilla bil, (invändigt). skulle behövas utvändigt också kan ja säga. men de är ingen mening innan ja far till stan. för påväg dit lär den bli ännu skitigare! sen blev det min efterlängtade dusch tur. och nu ha ja nyss klätt på mig och inväntar mat, och efter den bli de en massage av mamma. (som hon inte vet om att hon ska ge än) , hehe puss mammsen!
sen ska ja klippa min broder som just nu håller på o meka i min ögonsten. sen efter det så blire till o sätta styrning mot storstan :)
Great! :)


jag kan ju även berätta att jag har jobbat två dagar på lovet. och det har varit hur roligt som helst! alltså vilket härligt jobb. som tur är så ha ja inte hunnit se så mkt nackdelar. men självklart finns de ju såna med, det finns överallt! men det är ju positivt att det är så fruktansvärt roligt och inspirerande! :) jag stormtrivs.

i helgen ha vi laghelg. imorgon äre match och mys. på söndag är det också match, för vissa.


hare bra vänner! pöss o kram


nu ska dom invigas!

Kommentarer
Postat av: Eva

hahaha piga ;) de e klart att du får en massage <3 <3 <3

2012-04-13 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0