sparesa !

Hej!
nu är det snart dags. ikväll far vi, jag och mamma, på sparesa till Riga. känns så sjukt skönt! det ska bli skönt bara o få komma bort ifrån Sverige, bort ifrån nästan allt vore skönt. vissa personer vill man ju inte bort ifrån, men de är ju sånt man få ta.
idag ska jag packa, och gö resefika, och gö mig klar. för ikväll sätter vi oss i bilen och åker ner till Skavsta, och sen imorgon tar vi flyget mot Riga! på söndag kommer vi hem. då få ni se och höra allt underbart vi vare med om :)
Hoppas ni ha det bra. PUSS !



Kommentarer
Postat av: linnea

Åh men lite skönt då! Ha det underbart sötnos.

2012-04-04 @ 14:01:25
URL: http://annalinneakilheim.blogg.se/
Postat av: annso

Jaa de känns riktigt härligt! det ska jag. ha det bra under lovet du med hjärtat!

2012-04-04 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0