en helt fantastisk födelsedag!

Hej mina kära vänner!
igår fyllde jag 18. jag började dagen med att kliva upp kvart över 6, skrev upp. väntade på körning, körde upp. tog körkortet! fyfan vilken underbar känsla. jag har inte förstått det än, helt klart inte! sväva fortfarande på moln. gick på skolan, och min underbart söta klass hade gömt sig och sjöng åsså fick ja en jättegullig present. ni är så söta! sen gick vi ner på stan, jag och marijana gick till per, och ja berätta att ja klarat körkortet , och marijana berätta att ja inte kom på träningen. hihi söt. sen snurra vi runt på stan, sen gick vi hem till M och färga håret på henne. sen kom Johanna hem, M´s roomie. söta människor! sen for vi o hämta pizza, åt, och sen gick jag hem till mig, duscha, sminka mig, och sen kom Moa och hennes kompis och hämta mig, så for vi ner till M. där vi fika tååååårta. förfesta lite, sen blev det krogen, Olles! skitkul. skitrolig kväll/natt :) haha. bra jävla kul ja.
nu sitter jag på skolan, och ska gå på lunch. i eftermiddag äre gladiator som gäller på stilhistorian :) nice!
ikväll ska ja träna fotboll, va en vecka sen sist. nu ska ja ta tag i träningen nu när jag är klar med körkortet osv. och när ja kmr hem ifrån skolan är det grovstäda min lägenhet som gäller! heeeelt klart. må fan dåligt av o gå in där. så ni vet.. ;) hihi!
med andra ord ha ja haft en heelt underbar födelsedag med underbara vänner! vad skulle jag göra utan er? ni är guld värda. puss och kram!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0