fotbollsfys!

de är så jävla skönt när det är klart. men känslan när det känns som att det aldrig finns nå slut på den där jävla backen är obeskrivlig. run bitch, run! känns de som då. men nu när man ligger helt medvetslös i sängen känns det toppen! förhoppningsvis känns de ju litegranna imorn också iaf.
imorgon har vi nån lektion på förmiddagen, och på eftermiddan ha vi en föreläsning och att inte ge upp. känns intressant o höra hur andra se på den saken!
nu ha ja gjort egen hallonyogurt. (vaniljyoughurt, sen hädde ja i egna hallon) haha. och varm oboy. så nu blire kvällsfika och big brother snart. jävla skitprogram. fyfan vilket jävla skitprogram! och ändå kolla man på det. knasigt det kan bli.
lite småkul och se hur störd vissa personer är, (enligt mig) , de tgö ju mig mkt normalare. vad nu ordet normal innebär.
jaja, slutbabblat! hoppas ni haft en bra dag. och haft det bra sen sist jag skrev nånting. och att ni ha det bra tills nästa gång jag tänker ta mig tid, ro, och "inspiration" till att skriva nånting. inte för att det här inlägget va speciellt fullt av inspiration men. menmen, that´s life! hoppas ni ha det bra. puss och kram.

p.s idag klippte rebecka mig! bild få ni imorgon eller nå. sov gott. pussss! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0