fredag och h e l g !

= underbart!
sååå extremt mkt efterlängtad helg så det finns inte. ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon ska jag plugga och ta det lugnt innan vi har match i öp hallen mot ope. hoppas ja hinner bli taggad tills dess bara. gö ja säkert!
idag på salongen va de foliesling träning på fm, gick ganska bra men höll ju på ett tag xD haha. det där är inte riktigt min grej det! sen vare lunch, och maten va långt ifrån go. sådeså. sen så på em fick vi klippa varann och mysa på, så då tog ja o klippte rebecka igen, ännu kortare. vi tar det suksesivt ;) haha! dock väntar jag nog till våran egna hårvård med och klippa, behöver samla mig! låta det växa liiiiite till så det inte känns så extremt kort när det ska av en bit. heheeee... typ
efter skolan vare gymmet som gällde, gick riktigt bra faktiskt! skönt som fan :) helt amazing! sen gick jag och handla lite, bla kvällsfika! ska bli gott det :) sen blev det lasagne till middag. gott. nu ha ja diskat, och plockat ihop litegranna , se fortfarande ut som ett bombnedslag, men det få det gö ett tag till.. hehe! gå ju iaf o gå på golvet nu.
nu ska ja hoppa in i duschen, och slänga i en inpackning, sen bli de måla naglarna och färga ögonbryna! myyys på hög nivå!♥ egentid är kvalitetstid för mig!
hoppas ni haft en bra dag! och få en bra helg. puss&kram :)


nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0