perfekt eller inte perfekt?

Hej! Ligger i sängen och kollar på "mammor och minimodeller" och tycker det är helt sinnessjukt! fan när ja va sådär liten for ja runt och hade blåmärken på hela bena pga lir med brorsan på fotbollsplan och klätter i träd osvosv. shit! märker verkligen hur vissa människor lever för att va perfekt medan jag aldrig någonsin komma bli en sån människa. jag tycker inte om det här "perfekta" fan ingen är perfekt. sen att vissa vill att deras liv ska va så perfekt det existerar inte för mig. för jag tror verkligen inte att nån kan få ett perfekt liv. och jag tror att ju snabbare man inse det, ju snabbare inse man "the real life" typ. haha! livet är liksom inte gjort för att va va enkelt. men visst, ni som vill va perfekt, va det. säger bara att det inte är min stil! allt kan inte va perfekt, ingenting kan va perfekt, för mig kan ingenting va perfekt. men jag är jag, och ni är ni! that´s it. jag kommer nog alltid vara den där som kommer hem till mjukisbyxorna, som inte riktigt orka bry mig till hur ja gå ut på söndagarna. jag har mina andra stunder där ja vill att det ska va perfekt. SOM tex fotbollsskorna! måste ha perfekta fotbollsskor... annars gåre inte.. haha jesus. nemen ungefär! nu ha ja babbla klart. nu ska ja sova:) gonatt! puss

Kommentarer
Postat av: nike

hahah, du & jag är så lik anso!

2012-01-16 @ 21:59:35
Postat av: annso

hihi gullfia. det är bra, det är bra!

2012-01-16 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0