min fina mamma!

Grattis på din födelsedag mamma!♥
du är bäst på alla möjliga vis.
jag skulle aldrig klara mig utan dig. 
det finns inget som tröstar så mycket som en mamma.
det finns ingen i världen som kan ersätta en mamma.
och jag är så glad över att jag har just min mamma.

idag fyller mamma år, så jag gick upp vid 9 och gick och duschade och gjorde mig klar för dagen, och gick och handlade, köpte tårta och hämtade mammas paket. (det var en lampa) sedan började jag med maten, det blev kyckling och ris med sallad och lättdryck. sedan kom mamma hem, vi åt, och hon fick öppna sitt paket. nu har jag just tagit ut mina muffins, som ska bli cupcakes, dom ska bara få svalna först! 
så nu ligger jag i sängen, för jag är jäääättetrött! så ja ska slå på en film medan cupcakesna svalnar. sen blir det full fart igen! det är roligt och gö cupcakes tycker jag, men goast är dom när det är smet ;) hihi! 
sen blir det middag, tårtefterrätt, cupcakes, och kaffe! en öl till mamma och en coca cola till mig som ska iväg på jobbet och göra ett kort kvällspass medan mamma ligger i badet och mår bra! 
 
hoppas ni ha det bra! puss&kram
 
lunch!

Kommentarer
Postat av: Mor

ÅHHHH ÄLSKADE piga!!! Tack så mycket för allt du gör för Mig <3 <3 <3 Du har verkligen överraskat mig idag. Först din inbjudan till en helt fantastisk lunch och med en lampa som jag tyckte så mycket om men som jag såg att dom sålt hmmmm undra till vem???!!! Sedan en härlig middag med jordgubbstårta till efterrätt och dina fina cupcakes som jag kommer att smaka imorgon eftersom jag är PROPPMÄTT!!!!! och så avslutas dagen med ett härligt bad med skön avkoppling som jag behövde!
<3 -ligt tack för dina fina ord! <3 Ett varmt och innerligt TACK från en mycket TACKSAM Mor <3

2012-07-23 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0