trött tjej

hej! 
nu är klockan 22.57 och jag slutade mitt pass för 57 minuter sen. jag har druckit lite coca cola, och spelat lite poker, och skrivit lite med några kompisar. hoppas ni har det bra! 
imorgon är det ledighet från jobbet, på tisdag kör vi igen. nu är det mesta helgjobben över, om inte alla. veckojobb nu! på tisdag ha ja besiktning på bilen, nervös tjej! hehehehee.. 
 
idag vill jag önska min bästa vän ett STORT grattis på sin vuxendag! 18 år grabben, you´re starting to be old.... håll dig till yngre tjejer nu! ;) hunk. 
hoppas du ha det bra! saknar dig jättemycket. du är den bästa vännen av dom alla, you know it! 
 

puss och kram! hörs 
 
Grattis bästa vän! haha, alltså fyfan va ja saknar dessa tider!
va skojsigt vi hade! men dom dagarna är över. nu är vi vuxna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0